Hacsak nem elengedhetetlenül fontos, hogy a kommunikációd tartalmazza az illatodra vagy a tapintásodra vonatkozó információkat, tényleg fölösleges hogy testben is megjelenj. Nagyon úgy tűnik, hogy a web újabb csodát tesz velünk…
- Egyfolytában azon töröd a fejed, hogyan mutasd meg a termékeid a lehető legtöbb potenciális érdeklődőnek?
- Egyfolytában próbálod elérni őket?
- Hogy megy?
Nem lenne egyszerűbb, ha ők jönnének Hozzád?
Egy régi, kedves barátom kért meg arra, hogy segítsek a Szoftverbörze idei kampányában — abból az egyszerű okból, hogy a kiállítást idén a weben rendezik meg!
Lássuk be, hogy a szoftverek bemutatása függetlenül a fizikai helyszíntől egy monitor képernyőjén történik, és — mint az számomra is nyilvánvalóvá vált — ma már minden technikai feltétele adott annak, hogy az otthonunk, irodánk kényelmében megkapjunk minden szolgáltatást, amit egy ilyen kiállítástól elvárunk – kivéve forgalmi dugót, a parkolási díjat, sorban állást, estére lejárt lábakat, stb.
Képzeld el!
A rengeteg szempár csak Rád szegeződik, meg a képernyőre, ahol épp a terméked működését ecseteled. Kérdéseket tesznek fel, amit magabiztos mosollyal megválaszolsz, néha megköszönöd az elismerő szavakat, és lelki szemeid előtt már látod, ahogy a bankszámládon másodpercenként nő az egyenleg…
Egy székben hátradőlve még nem kerestél ennyi pénzt…
Minden kedden kettőkor és csütörtökön tízkor standbejárás van a www.szoftverborze.hu oldalon, amin egy minden különösebb extrát nélkülöző számítógéphez ülve részt tudsz venni, és meg tudod tapasztalni, milyen káprázatos lehetőségeket nyújt az a rendszer, amin a rendezvényt lebonyolítják: video és hang kapcsolat, online prezentáció, szelektív chat, névjegy csere, mozgás előadótermek illetve standok között, és persze reklámfelületek, …és rengeteg látogató, aki díjmentesen tolong a stand körül!!
Már tervezik pl. a LED-Expo, és más rendezvények megszervezését is ezen a rendszeren, ezért talán Neked is érdemes elgondolkodni azon, hogy van-e olyan közölni valód, amit ezen a módon tudsz a legjobban eljuttatni a vevőidhez! Természetesen nem kell kiállítást szervezned! Ha előadást, képzést, bármilyen bemutatót tartasz, különösen, ha rendszeresen teszed, felbecsülhetetlenül nagy szolgálatokat tud tenni ez a rendszer…
Én kipróbálom, az biztos!!
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!