Eladás három lépésben – kipróbálod?

Te hogy teszel szert vevőre?Tudom, hogy Neked is vannak bevált módszereid a vevő szerzésre, és azt is, hogy eladási módszerekből sosem elég. Ezért most megmutatok egyet az enyémekből — ha megígéred, hogy ki fogod próbálni!

 

Három lépés, ami vevőket fog hozni Neked
Csináld úgy, ahogy jól esik, de ezt a három lépést ágyazd be a kommunikációdba:

 

 

Első lépés
Beszéltesd addig, amíg ki nem húztad belőle a fenntartásait
a termékeddel, szolgáltatásoddal, az együttműködésetekkel kapcsolatban. Nyugtázd, és gyorsan kezeld ezeket. Ezzel elég sok akadályt eltakarítasz, és a kommunikáció sokkal szabadabban fog áramlani köztetek. Ha kihagyod ezt a lépést, esetleg a fenntartásai járnak majd a fejében, nem tud olyan jól figyelni Rád, és nem leszel elég hiteles ahhoz, hogy eladj neki.

Második lépés
Tudatosítsd benne, hogy a problémája mennyire nem elhanyagolandó.
Érd el, hogy ránézzen arra, milyen következményekkel jár, ha nem csinál semmit, és sokkal motiváltabb lesz a megoldásra.
Ez a lépés bizonyos területeken több kreativitást igényel, de biztos vagyok benne, hogy nem csak elsősegély csomag vagy mondjuk házassági tanácsadás adható el ezen a módon.

Harmadik lépés
Ha már akarja a megoldást, most érd el azt, hogy nyúljon érte.
Ezt megteheted úgyis, hogy néha visszahúzod a dolgot, és érezteted vele, hogy nem akarod minden áron eladni neki. Pl.: „Nem mindenki tudja megfizetni ezt a megoldást, végül is 8000 Ft”. Ha nem nyúl érte azonnal, majd visszajön másnap vagy harmadnap – ha nem jön, nem kár érte,még 8000 Ft-ja sincs… :o)

Ha kipróbáltad, érdekelne, hogy sikerült — úgyis beszélünk…

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.