A Vevőcsináló előző, Google-lal foglalkozó blog bejegyzését a szokottnál nagyobb érdeklődés kísérte. Bár sokszor elhangzott már tőlünk is, hogy a látogatottság csak egy lépcsőfoka a sikernek, és valójában nem látogatókra, hanem vevőkre van szükségünk — mégis valahogy beleégett a fejünkbe, hogy a Google helyezés a fontos. (De mit keres itt a Mikulás?)
Még több SEO
Akkor hát megint merüljünk alá a SEO (kereső eszköz optimalizálás) ezek szerint még mindig nagyon szexinek tűnő világába!
Az első, amit szem előtt kell tartanod, hogy a helyezéseket a Google olyan szempontok alapján osztogatja, amelyek nem mindegyike nyilvános, illetve nem nyilvánvaló. A titokzatosság néha tényleg nagyon szexi tud lenni…
Különösen, ha néha meg is változtatják ezeket a szempontokat: Ami mondjuk 2 éve működött, az ma már nem működik, sőt! Ha megpróbálod, a Google gyorsan megbüntet, és hátrébb sorol.
A jó helyezésért bármire képesek vagyunk, de nem minden erőfeszítésünket díjazza egyformán! Ahogy próbáljuk manipulálni, a Google egyre gyakoribb verziófrissítésekkel próbálja kiszűrni az etikátlannak ítélt próbálkozásainkat.
Így mára eléggé nyilvánvalóvá vált, hogy az egyenes út nem csak a legrövidebb, de hosszú távon is a legkifizetődőbb: Nem érdemes trükközni, mert előbb-utóbb visszaüt.
A keresőoptimalizálás NEM a Google kijátszása, hanem a vele kialakított legmagasabb szintű együttműködés abban, hogy a látogató a keresésének megfelelő legjobb tartalmakat kapja!
A Google pedig elég jó ahhoz, hogy ezt a célját megvalósítsa. Ha nem mi adjuk a legtöbbet, a legjobbat a látogatóknak, hát elviszi őket a konkurenciához. A keresőoptimalizálás így már nem egy külön feladat. Szervesen beleágyazódik abba a fejlesztő munkába, ami a kommunikációk egészét emeli egyre magasabb szintre, vagyis egyre közelebb a látogatónk igényeihez.
(Ha ezek után valaki azt mondja Neked, hogy egy kis pénzért 2 hét alatt első leszel a Google-ban, hagyd ott, vagy küldd el a francba…!)
Hogy mi is egy kicsit közelebb kerüljünk a látogatóink igényeihez, kénytelenek voltunk levonni egy-két tanulságot:
Az egyik, hogy a partnereink — bármennyire is fontos nekik az eredmény — a munka lehető legnagyobb részét szeretnék velünk elvégeztetni, kerül, amibe kerül. Ha az Ügyfél 5-10 perc alatt fel tud rakni egy apróhirdetést, akkor mi is fel tudjuk rakni, csináljuk meg mi! Ami az ő 12 éves lányát illeti, megcsinálhatná ezt a munkát, mert tényleg nagyon egyszerű, de úgy tűnik, nekünk szívesebben fizet… (Hát, nem mindig könnyű bármiről is meggyőzni a kamaszodó lányod, az biztos!)
Ebből a hozzáállásból fakad a másik tanulság is: Az ügyfelek nem csak a külső optimalizálásban, de a SEO sikere szempontjából rendkívül lényeges belső szerkezet átalakításban is elvárják a segítséget, nevezetesen a szövegek megírását, finomítását is szívesebben bízzák ránk.
Ezért a legutóbbi ajánlatunkat kiegészítettük egy-két hasznos összetevővel azoknak, akik a lehető legkevesebb időt akarnak rááldozni, inkább megfizetik a miénket:
Mit ad Nekem az új SEO csomag?
Felépíti és optimalzálja az oldalad és a Google közötti kommunikációt
3 hónap, összesen:27 000 Ft
Külső hivatkozások rendszerét hozza létre, a középpontjában a Te oldaladdal.
3 hónap, összesen:48 000 Ft
Javítja a konverziód, vagyis a látogatóid és belőlük generált vevők számarányát.
3 óra, összesen:27 000 Ft
Ha betehetjük a Mikulás zsákjába
— vagyis december 6-áig megrendeled —
egy összegű fizetéssel a Tiéd lehet 25% kedvezménnyel
76e Ft-ért!
Kifizetsz érte többet is, ha megkapod részletre?
Rendben, legyen, ahogy akarod!
28e Ft / hó
Ajándékozd meg magad vagy a szeretteid olyasmivel, ami hozza a pénzt,
és ne olyannal, ami csak viszi!
Az összetevőket külön-külön is megveheted,
segítünk választani,
csak hívj: 06 70 60 33 83 0
Még nem döntöttél? Ha idáig eljutottál az olvasásban, a kitartásodért akkor is jár Neked valami:
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!