Mi olyan szexi a Google-ban?

szexi-google A Vevőcsináló előző, Google-lal foglalkozó blog bejegyzését a szokottnál nagyobb érdeklődés kísérte. Bár sokszor elhangzott már tőlünk is, hogy a látogatottság csak egy lépcsőfoka a sikernek, és valójában nem látogatókra, hanem vevőkre van szükségünk — mégis valahogy beleégett a fejünkbe, hogy a Google helyezés a fontos. (De mit keres itt a Mikulás?)

 

Még több SEO

Akkor hát megint merüljünk alá a SEO (kereső eszköz optimalizálás) ezek szerint még mindig nagyon szexinek tűnő világába!

Az első, amit szem előtt kell tartanod, hogy a helyezéseket a Google olyan szempontok alapján osztogatja, amelyek nem mindegyike nyilvános, illetve nem nyilvánvaló. A titokzatosság néha tényleg nagyon szexi tud lenni…

Különösen, ha néha meg is változtatják ezeket a szempontokat: Ami mondjuk 2 éve működött, az ma már nem működik, sőt! Ha megpróbálod, a Google gyorsan megbüntet, és hátrébb sorol.

A jó helyezésért bármire képesek vagyunk, de nem minden erőfeszítésünket díjazza egyformán! Ahogy próbáljuk manipulálni, a Google egyre gyakoribb verziófrissítésekkel próbálja kiszűrni az etikátlannak ítélt próbálkozásainkat.

Így mára eléggé nyilvánvalóvá vált, hogy az egyenes út nem csak a legrövidebb, de hosszú távon is a legkifizetődőbb: Nem érdemes trükközni, mert előbb-utóbb visszaüt.

A keresőoptimalizálás NEM a Google kijátszása, hanem a vele kialakított legmagasabb szintű együttműködés abban, hogy a látogató a keresésének megfelelő legjobb tartalmakat kapja!

A Google pedig elég jó ahhoz, hogy ezt a célját megvalósítsa. Ha nem mi adjuk a legtöbbet, a legjobbat a látogatóknak, hát elviszi őket a konkurenciához. A keresőoptimalizálás így már nem egy külön feladat. Szervesen beleágyazódik abba a fejlesztő munkába, ami a kommunikációk egészét emeli egyre magasabb szintre, vagyis egyre közelebb a látogatónk igényeihez.

(Ha ezek után valaki azt mondja Neked, hogy egy kis pénzért 2 hét alatt első leszel a Google-ban, hagyd ott, vagy küldd el a francba…!)

Hogy mi is egy kicsit közelebb kerüljünk a látogatóink igényeihez, kénytelenek voltunk levonni egy-két tanulságot:

Az egyik, hogy a partnereink — bármennyire is fontos nekik az eredmény — a munka lehető legnagyobb részét szeretnék velünk elvégeztetni, kerül, amibe kerül. Ha az Ügyfél 5-10 perc alatt fel tud rakni egy apróhirdetést, akkor mi is fel tudjuk rakni, csináljuk meg mi! Ami az ő 12 éves lányát illeti, megcsinálhatná ezt a munkát, mert tényleg nagyon egyszerű, de úgy tűnik, nekünk szívesebben fizet… (Hát, nem mindig könnyű bármiről is meggyőzni a kamaszodó lányod, az biztos!)

Ebből a hozzáállásból fakad a másik tanulság is: Az ügyfelek nem csak a külső optimalizálásban, de a SEO sikere szempontjából rendkívül lényeges belső szerkezet átalakításban is elvárják a segítséget, nevezetesen a szövegek megírását, finomítását is szívesebben bízzák ránk.

Ezért a legutóbbi ajánlatunkat kiegészítettük egy-két hasznos összetevővel azoknak, akik a lehető legkevesebb időt akarnak rááldozni, inkább megfizetik a miénket:

 

Mit ad Nekem az új SEO csomag?

 

nyil Felépíti és optimalzálja az oldalad és a Google közötti kommunikációt

3 hónap, összesen:27 000 Ft

 

 

nyilKülső hivatkozások rendszerét hozza létre, a középpontjában a Te oldaladdal.

3 hónap, összesen:48 000 Ft

 

nyilJavítja a konverziód, vagyis a látogatóid és belőlük generált vevők számarányát.

3 óra, összesen:27 000 Ft

 

vevocsinalo-mikulas

Ha betehetjük a Mikulás zsákjába

— vagyis december 6-áig megrendeled —

egy összegű fizetéssel a Tiéd lehet 25% kedvezménnyel

76e Ft-ért!

 

Kifizetsz érte többet is, ha megkapod részletre?

Rendben, legyen, ahogy akarod!

28e Ft / hó

 

 Ajándékozd meg magad vagy a szeretteid olyasmivel, ami hozza a pénzt,

és ne olyannal, ami csak viszi!

 

ENGEM ÉRDEKEL EZ AZ AJÁNLAT!


Az összetevőket külön-külön is megveheted,

segítünk választani,

csak hívj: 06 70 60 33 83 0

 

nyil-ajandekMég nem döntöttél? Ha idáig eljutottál az olvasásban, a kitartásodért akkor is jár Neked valami:

ingyenes-weboldal-elemzes-bonusz

 {jcomments off}

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.