Ha maga Luke Skywalker mondja (a StarWars VII most kiszivárgott előzetesén) akkor biztosan úgy van. Karácsonyra együtt szárnyalhatsz ezekkel a vadászgépekkel… Hidd el, rég nem volt olyan jó karácsonyod, mint amilyen ez lesz — és ezzel az első teendőd ki is pipálhatod. Most lássuk a második lépéstől!
Ha a Te üzletedben is karácsony előtt van a főszezon — és ez április közepén még elég jó eséllyel elmondható — akkor ideje összeszedni magad. Minél több időd van felfuttatni az új stratégiád, annál nagyobb szelet lesz a Tiéd a tortából, a piacodon elköltött pénzből.
Egy ma reggeli hír szerint a világválság által leginkább érintett dél-európai országokban is ugrásszerűen megnőtt pl. az új autó eladások száma, ami azt mutatja, hogy most már nem hivatkozhatsz a válságra meg a nehéz időkre, ha a céged alulteljesít.
Inkább lovagold meg a fellendülést, legyél Te is a nyertesek között, akik nem csak talpon maradtak, de megerősödtek, teret nyertek a „dinóktól”, akik az elmúlt években eltüntek a piacról. Szeretnélek megnyugtatni azzal, hogy most megadom, mik lehetnek azok a jegyek, amik megkülönböztetnek Téged a dinóktól, és garantálják a sikert:
„…Benned is megvan a képesség!”
A sikeres embereknek először is van céljuk: Pontosan tudják, mit akarnak elérni. Neked van? (Pl.: Karácsonykor úgy ülök be a StarWars VII-re, hogy a valaha volt legjobb évem van a hátam mögött.) Pipa!
Ami még fontosabb, stratégiájuk is van, ami a célhoz elvezet, végül a legfontosabb, hogy csinálják is, amit elterveztek. Végül mérik a teljesítményüket, hogy mindig tudják, milyen messzire vannak a céltól, és be is avatkozhassanak a folyamatokba, ott ahol a legnagyobb szükség van rá.
Ehhez kell egy jó nagy adag lendület, és hit, de leglább ennyire nélkülözhetetlen az a képesség, hogy változtatni, váltani tudj. Vannak dolgok, amiket évek óta ugyanúgy csinálsz, de ha nem változtatsz rajtuk, az eredményeid sem változnak. A dinókból ez annyira hiányzott, hogy nem élték túl: inkább elpusztultak, de nem változtatták meg a működésüket.
Mindegy, hogy épp hol tartasz, akár a tönk szélén táncolsz, akár csak egy karnyújtásnyira vagy a teljes sikertől, változtathatsz a működéseden. Ha ránézel mondjuk a vevőszerző rendszered számaira. láthatod, hol akad el az áramlás: Lehet, hogy fizetsz eleget a Google-nek ahhoz, hogy legyen elég látogatód, senki hív fel? Lehet, hogy még egy űrlapot is hajlandóak kitölteni, és egy százával töltik le a csali infoterméked, de senkit ezek közül nem látsz viszont?
Ahhoz, hogy ilyen és ehhez hasonló kéréseket feltehess, először is rendelkezned kell egy folyamattal, aminek meghatározott állomásai vannak a potenciális vevőtől kezdve a regisztrált látogatón keresztül a vásárlókig — és ezeknek az állomásoknak a teljesítménye külön-külön is mérhető. Mindez akár több csatornán is, egymással párhuzamosan, hogy tudd, mennyibe kerül egy vevőd, ha pl. a Facebookról, és mennyibe, ha a Google-ról jön.
Ha nem teszel semmit azért, hogy jöjjenek a vevők, nem jönnek, de ugyanúgy nem elég kifizetni valamilyen, akármilyen reklámköltséget, és várni: Működő rendszert kell építeni, és állandóan változtatni, változtatni, változtatni, amíg valóban jól működő rendszert nem kapsz — és utána is…
November közepén szoktad indítani a karácsonyi kampányod? Akkor van hat hónapunk, hogy felépítsük a „hadigépezeted”! Ne feledkezz meg a nyárról sem, ami 2-3 hónappal meg lékeli ezt, hát ne halogasd a döntést túl sokáig!
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!