Szeretnéd eljuttatni az ajánlatod egy célcsoportnak úgy, hogy ne kelljen egyenként felhívni a vevőjelöltjeid? Jó lenne valahogy automatizálni a kapcsolattartást a régi vevőiddel is? Akkor ezt a „ministratégiát” értékelni fogod: Egyszerű, világos és meglátod, milyen hatékony!
1. Először válogasd szét minél több speciális csoportra a címzetteket, hogy minél személyre szólóbb levelet küldhess nekik.
2. Aztán képzeld magad az adott csoport fejébe, és listázd, minek örülnél a helyükben, mi lenne Számodra az ideális.
3. Írd be a lista pontjai mellé, hogy a Te ajánlatod hogyan teljesíti azokat.
4. Válaszd ki a legattraktívabbat, abból csinálj provokatív (botrányos/humoros/aranyos/stb.) tárgymezőt.
5. A levelet kérdéssel kezdjed: Mennyire idegesíti a probléma, mióta keresi rá a megoldást, stb.
6. Aztán add meg a megoldásaid a lista alapján
7. A végére tegyél egy ajánlatot, ami több lehetőséget is felkínál attól függően, hogy mennyit vásárol.
8. A bónuszod ne csak árengedmény legyen, hanem ajándék (tárgy, szolgáltatás, figyelmesség, bármi).
9. Rendelj az ajánlataidhoz határidőket, minél jobbak, annál rövidebbeket.
10. Másnap küldj újabb leveleket: külön azoknak, akik kinyitották az elsőt, és külön azoknak, akik nem.
+1. Amikor a „kinyitották” lista már elég rövid hozzá, hívd fel őket telefonon.
Tetszik ez a stratégia, de nincs időd ennyit pepecselni?
Én szívesen elpepecselek vele, és egy hírlevél csak 5e Ft-odba kerül — ha minden héten küldesz egyet, és egy hónapot előre kifizetsz…
Hívj, és a többit beszéljük meg!
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!