Akinek nincs szüksége az internetre

Kinek nem kell internetGondolkodtál már azon, hogy mennyire lehet fontos a számodra az internet, mint üzletszerzési lehetőség, mint bevételi forrás? Biztos, hogy eszedbe jutott már, mert különben nem lenn benne a címjegyzékemben… Most azt gondold végig, milyen márkának nincs szüksége az internetre, és tippelj!

De fogadást ne köss, mert el fogod bukni!

Most került a kezembe egy toplista az ötven legnagyobb Facebook rajongótábort maga mögött tudó márkáról, egészen elképesztő adatokkal.  Most az első 10-et mutatom meg (a többit megtalálod itt, ha érdekel):

 

1

Coca-Cola

22 522 512

2

Starbucks

19 693 654

3

Disney

17 137 999

4

Oreo

16 775 413

5

Red Bull

15 266 220

6

Skittles

15 154 430

7

Converse All Star   

12 730 247

8

Victoria’s Secret

11 531 587

9

Converse

11 274 129

10

iTunes

10 495 552

 

Elég szép számok, ugye? De ami nekem a legjobban feltűnik, nem is a Coca Cola (pedig hihetnénk, hogy épp eleget reklámoz a TV-ben…), hanem a Starbucks, ami egy kávéház lánc, találkozhattok vele Magyarországon is.

Ha odamegyek egy kávéház tulajdonosához azzal, hogy ajánljam neki az internetet, a válasz különösebb látnoki képesség nélkül borítékolható: „Minek ide internet? Az emberek nem interneten keresnek kávézót… Nincs nekem semmi szükségem az internetre!”

Ezt a listát látva inkább az a kérdés, hogy kinek nincs szüksége az internetre?

Te pedig, aki már ott vagy a neten, sőt, talán már egy webáruházad is van, nézz rá a fenti számokra, és képzeld el, hogy egy üzeneted egyetlen pillanat alatt akár 20 000 000 emberhez is eljuttatható a Facebook-on keresztül.

A Te üzeneted hány helyre jut el?

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.