Gondolkodtál már azon, hogy mennyire lehet fontos a számodra az internet, mint üzletszerzési lehetőség, mint bevételi forrás? Biztos, hogy eszedbe jutott már, mert különben nem lenn benne a címjegyzékemben… Most azt gondold végig, milyen márkának nincs szüksége az internetre, és tippelj!
De fogadást ne köss, mert el fogod bukni!
Most került a kezembe egy toplista az ötven legnagyobb Facebook rajongótábort maga mögött tudó márkáról, egészen elképesztő adatokkal. Most az első 10-et mutatom meg (a többit megtalálod itt, ha érdekel):
1 |
Coca-Cola |
22 522 512 |
2 |
Starbucks |
19 693 654 |
3 |
Disney |
17 137 999 |
4 |
Oreo |
16 775 413 |
5 |
Red Bull |
15 266 220 |
6 |
Skittles |
15 154 430 |
7 |
Converse All Star |
12 730 247 |
8 |
Victoria’s Secret |
11 531 587 |
9 |
Converse |
11 274 129 |
10 |
iTunes |
10 495 552 |
Elég szép számok, ugye? De ami nekem a legjobban feltűnik, nem is a Coca Cola (pedig hihetnénk, hogy épp eleget reklámoz a TV-ben…), hanem a Starbucks, ami egy kávéház lánc, találkozhattok vele Magyarországon is.
Ha odamegyek egy kávéház tulajdonosához azzal, hogy ajánljam neki az internetet, a válasz különösebb látnoki képesség nélkül borítékolható: „Minek ide internet? Az emberek nem interneten keresnek kávézót… Nincs nekem semmi szükségem az internetre!”
Ezt a listát látva inkább az a kérdés, hogy kinek nincs szüksége az internetre?
Te pedig, aki már ott vagy a neten, sőt, talán már egy webáruházad is van, nézz rá a fenti számokra, és képzeld el, hogy egy üzeneted egyetlen pillanat alatt akár 20 000 000 emberhez is eljuttatható a Facebook-on keresztül.
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!