Hát persze, hogy lehetsz! Talán egy kicsit nehezebb minden leendő és meglévő ügyfeled szóban vagy postai úton tájékoztatni, mint mail-ben vagy egy webhelyen keresztül, de számtalan olyan vállalkozás van, ahol még nem használnak faxot sem. Szerintem Te inkább azok közé tartozol, akik már nem használnak faxot….
Ha már nem használsz faxot, meg tudod ítélni, hogy mennyivel egyszerűbb és gyorsabb az internetet használni, és azt is, hogy milyen érzés lenne, ha vissza kellene térni hozzá.
Nem tudom, hogy pontosan milyen mértékben járul hozzá az internet az eladásaidhoz, de ha tényleg elkezded úgy alkalmazni, mint egy vevőszerző automatát, nem nagyon akarsz majd visszatérni semmilyen korábbi megoldáshoz, ebben biztos vagyok!
Szinte minden szolgáltatás vagy termék értékesítési folyamatában van egy pont, ameddig az internet nagy számban és szinte teljesen automatikusan el tudja vinni a potenciális vevőket: össze tudja gyűjteni, és képes rávenni őket arra, hogy felhívjanak Téged, vagy feliratkozzanak, árajánlatot kérjenek vagy akár vásároljanak.
Csak egy példa: Hogyan lehet, mondjuk, úszómedenvét árulni?
Felvehetsz 10 embert, odarakhatsz eléjük 15 telefonkönyvet azzal, hogy a következő fél évben hívjanak fel minden magyar telefonszámot, és kérdezzék meg, kell-e úszómedence?
Annak ellenére, hogy ez rendkívül idő- és költségigényes megoldás, nem egy cég alkalmazza közel hasonló formában.
De ha készítesz egy weboldalt, ami annyiba kerül, mint az a 15 telefonkönyv, a havi fenntartása pedig szóra sem érdemes a 10 alkalmazott bér- és járulék köttségeihez képest, akkor megtörténhet, hogy fél év alatt összegyűlik annyi önszántából feliratkozó érdeklődőd, akihez nyugodtan kiküldheted a 10 embered jutalékért is, mert igen jó, az előzőnél mindenesetre sokkal jobb eséllyel értékesíteni fognak.
Nem számít, hogy már van weboldalad.
Szívesen adok rá egy elemzést — teljesen ingyen — ha úgy érzed, hogy segíthetné jobban is a vállalkozásod. Ami igazán számít, hogy tényleg használod-e az internetet, mint marketing eszközt!
Vagy nem?
Akkor keress meg!
Egy hívást, egy mondatnyi mail-t megér — különösen egy másfél-két oldalas, részletes online marketing elemzés a saját weboldaladról, konkrét staisztikai adatokkal és megoldási javaslatokkal…
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!