Ha eldöntötted, hogy te leszel a piacvezető — mi okod lenne ennél alább adni? —, először is találnod kell valamit, amiben Te vagy a legjobb.
Addig is, amíg el nem foglalod a téged megillető helyet a dobogó felső fokán, nem ártana életben maradnod, de már ehhez is tisztában kell lenned azzal, hogy mit reklámozz a cégeden. Mert ha reklámra költesz, de nincs semmi különös, amiért kötelező téged választani, akkor a kampányod csak vinni fogja a pénzt, hozni biztosan nem.
Reklámozni pedig kötelező, ha vevőket akarsz, ezért reklámozol is, szinte folyamatosan. Neked visszahozza a pénzt, amit beleraksz? Vagy hozhatna többet is?
Akkor itt az ideje tisztába jönnöd azzal, hogy mik a gyengeségeid, mik az erősségeid a versenytársaidhoz képest, illetve milyen piacokon tudod az erősségeid a legjobban kihasználni.
Mert igenis vannak erősségeid! Ott vannak a vállalkozásodban!
Ha nem vagy tisztában velük, vagy úgy tűnik, nem mindegyikkel – ha még nem vagy piacvezető, valószínűleg ez a helyzet -, akkor jobb minél előbb számba venni őket!
Van egy hihetetlenül alapos, ugyanakkor egyszerű és praktikus módszer, ami egészen új megvilágításba fogja helyezni a vállalkozásod: Sose láttad még még olyan ígéretesnek és bíztatónak a helyzetét, mint ennek a módszernek az alkalmazása után fogod…
Látod majd, mi mindent tudsz, és összehasonlíthatod magad a versenytársaiddal is. Az egyik legnagyobb jutalma a munkádnak még csak nem is az egyedi versenyelőnyeid tudatosodása lesz: Mintegy melléktermékként rendelkezésedre áll majd egy lista azokról a célcsoportokról, akiknek eladhatod a terméked, a szolgáltatásod, az előnnyel együtt, amit csak kommunikálnod kell feléjük.
Tudni akarod, mi az, amiben jobb lehetsz mindenkinél?
Akarsz egy pontos felmérést a konkurenciádról?
Kell az a lista, ami felsorolja, kiknek különösen fontos, amit kínálsz?
Mekkora értéket jelentene Neked, ha ez a kezedben lenne?
Mennyivel keresnél többet a befektetett reklámköltségeken?
Többet, vagy kevesebbet, mit az a 20e Ft, amiért hozzásegítelek?
Ha szerinted kevesebbet, akkor is hívj, mert akkor még alaposabban el kell magyaráznom, miről van szó…
Hívj most: 06 70 60 33 83 0 – beszéljünk!
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!