Mindig okoz egy kis fejtörést, hogy mit mondjak és hogyan. Fontos, hogy meghallják, és nem csak nekem, nekik is. Mivel a napokban többen is hírleveleztek erről, úgy tűnik másokat is foglalkoztat ez a dolog. Téged? Érdekel, hogy meghallanak-e a lehetséges vevőid?
Szóval nem ártana…
Öt lépés, ami már többször működött, próbáld ki Te is!
- Vond magadra a figyelmet!
Majdnem mindegy, hogyan csinálod, de ha nem csinálod meg, a következő 4 lépésben már hiába vagy ügyes… - Mutass előnyt!
Ezt úgy tudod a legjobban megcsinálni, ha már rég felvetted a leendő vevőd nézőpontját, és a problémája megoldásáról beszélsz neki. - Bizonyíts!
A vevő jelöltednek biztosnak kell lennie abban, hogy ezt Tőled és csakis Tőled kaphatja meg úgy, ahogy neki szüksége van rá. - Vedd rá, hogy ragadja meg!
Ez a pont nagyon hasonlít az elsőre abban, hogyha nem vagy benne eredményes, a többi négy hiábavaló. - Adj utasítást!
Ez különösen az online marketing esetében nagyon igaz: ha nem mondasz neki semmit, nem csinál semmit. Mit vársz tőle pontosan?
Ha kipróbáltad, érdekelne az eredmény, ha további részletekre vagy kíváncsi, én itt vagyok…
Sok sikert!
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!