Kialakult egy olyan elképzelés, hogy reklámozni szükséges, a vevők érkezése viszont már esetleges — de különösen a mennyiségük nem garantált. Hány reklámcég megél abból, hogy „a reklámköltségek 90%-a kidobott pénz, de nem tudjuk melyik 90″… Te viszont nem fogsz pénzt keresni, ha beéred ennyivel!
Ha meg akarsz élni, reklámoznod kell
Lehet persze kísérletezni, és mi mást mondhatnék, járj szerencsével — de elég nagy szerencse (jó kapcsolatok kormány körökkel, stb.) kell ahhoz, hogy reklám költség nélkül építs jó üzletet.
Egy jó üzlet először is rendelkezik vevőkkel, még hozzá mindig elegendővel, olyan vevőkkel, akikkel nincs túl sok gond, hogy gyorsan és egyszerűen ki lehessen szolgálni őket, hadd pörögjön!
Ha a vevő utánpótlás stabil, és szinte automatikus, akkor ez az üzlet jól fog működni, amennyiben a kiszolgálás minőségéről is gondoskodsz. Ezen a ponton hátradőlhetsz, és számolhatod a pénzt, amit hoz, de ráhagyhatod az unokaöcsédre is az egészet: Számolja ő, Te pedig csak költöd.
Tetszik a lehetőség?
Csak kissé távolinak tűnik?
Pedig csak a jó marketing választ el tőle!
A folyamatos, stabil vevő utánpótlás, ami elég sok vevőt hoz ahhoz, hogy még válogathass is, semmi más csak marketing: megtalálni azokat a csatornákat, ahol eléred a célközönségedet, egy ellenálhatlan ajánlat, és már dőlnek is…
Persze nem azonnal, de épp itt a lényeg: ha tudatosan reklámozol, vagyis tudod, hogy pontosan kinek, tudod, hogy hol, tudod, hogy mit mondj — és hajlandó vagy folyamatosan tesztelni ezeket az összetevőket addig, amíg ki nem derül, mi az optimális megoldás (amikor már azt is jól tudod, melyik 90% a felesleges), akkor…
Nyertél!
Ha megértetted ennek a pár gondolatnak az üzenetét, mostantól nem bízod a véletlenre: felépíted az(oka)t a csatornákat, ahol automatizáltan jönnek a vevők, annyi, amennyit terveztél — mert tudod, hogy működik!
Valami még mindig nem tiszta? Hívj fel, és beszéljünk róla: Biztos vagyok benne, hogy ha letisztul, úgy beindulsz, mint egy sugárhajtómű!
Várom a jelentkezésed!
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!