Nem megy úgy az üzlet, ahogy kéne?
Változtatnod kéne valamin, de nem tudod, hogy min?
Ha most reklámötleteket adnék – természetesen ingyen – az nagyjából annyit érne, mint amikor pénzt adsz a hajléktalannak: csak ideig-óráig enyhítené a problémát.
Miért?
A hajléktalannak nem az a problémája, hogy nincs pénze, hanem az, hogy képtelen pénzt keresni. Ha tényleg segíteni akarsz neki, találj a számára olyan munkát, amit hajlandó és képes végezni.
Ugyanez igaz a vevőszerzési módszereidre is: Ha megtalálod a megfelelő nézőpontot, fel tudod venni a megfelelő pozíciót, ahonnan meg tudod ragadni a potenciális vevőid érdeklődését, akkor a reklámötleteid is működni kezdenek – akár a segítségem nélkül is.
Tudsz valamit, amit más nem?
Van valamid, ami egy kicsit jobbá tudja tenni az életet?
Ha mindenki más tudná vagy rendelkezne vele, akkor jobb lenne a világ?
Akkor ez a tudásod felelősséggel jár: kötelességed minél több emberhez eljuttatni, kötelességed segíteni vele!
És ez az a pont, ahol elég sok minden megváltozik, ha innen kezdesz ránézni az üzletedre – különösen, ha eddig nem tetted meg, és ez egy teljesen új nézőpont a számodra!
De hogyan tudod ezt az új nézőpontot az üzleti kommunikációdban használni?
Nagyon egyszerű:
Ha mondjuk van egy technológiád, kezelésed, bármid az emberek hallásának a megjavítására, akkor felelős vagy minden egyes olyan ember hallásáért, akinek a segítségeddel rendbe lehet hozni a hallását.
Kezdd el érezni ezt a felelősséget, és abban a pillanatban érezni fogod az indíttatást is, hogy segíts – ne pedig eladj!
Az emberek is meg fogják érezni, hogy segíteni akarsz nekik, nem pedig a pénzüket akarod.
Ez elég nagy különbség, nem?

Szőnyi János
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!