NE olvasd el, csak ha érdekel

eg-es-foldTe akarsz eladni, vagy a másik fél akar venni? Ha próbáltál már bármit eladni az életben, akkor pontosan tudod, mekkora a különbség. Azt is látod, hogy milyen eszeveszett módon próbálják az eladók túlharsogni egymást, a vevők pedig egyre süketebbé válnak a reklámokra. Amit még nem tudsz, hogy egy korszak most véget ér.
De mi lesz Veled ezután?

Hogy mi lesz Veled ezután, az attól függ, hogy tényleg akarsz-e eladni, mert ha igen, most kénytelen leszel nagyon gyorsan váltani — és ez egyáltalán nem fog fájni, sőt, élvezni fogod, érezni a bevételeiden, a bőrödön, és alatta is…

…Csak annyit kell tenned, hogy az ellenkező végén fogod meg ezt a bizonyos kérdést, és mostantól nem azt erőlteted, hogy Te akarsz eladni.
Azzal foglalkozol, mi érdekli a vevőt, és csak azzal a vevővel foglalkozol, aki érdeklődik irántad.

A régi marketingben volt egy szállóige, mely szerint „tudjuk, hogy a reklámok 90%-a felesleges, de azt nem tudjuk melyik 90…”

Az Új Marketing tudja.

Mostantól nem mész az emberek agyára a nagyobbrészt teljesen feleslegesen kidobott pénzekből finanszírozott hagyományos kampányaiddal, hanem azokra tudsz koncentrálni, akik nyitott szívvel és szemekkel keresik éppen azt a megoldást, amit Te tudsz nyújtani.

Ha érdekel, hogyan működik az Új Marketing, két lehetőséged van:

1. Megvárod a következő hírlevelem, amiből megtudhatod, hogyan érhetsz el  10 000 vagy akár 20 000 igazi érdeklődőt a munkád iránt, és hogyan növelheted nagyon gyorsan a számuka, vagy:

2. Felhívsz most rögtön!

 

Kellemes tépelődést…! (06 70 60 33 83 0)

{jcomments off} 

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.