Már épp elég hosszú idő telt el 2008 óta, hogy lásd, a vevők nem kezdenek el — csak úgy, maguktól — újra vásárolni. Ez a válság nem fog egyszer csak magától „véget érni”.
NE várakozz tovább, hanem tedd a dolgod:
Építsd a márkád
Ne csak azzal törődj, hogy ma meg holnap legyen vevőd, tervezz hosszabb távon is: építsd a márkád! Már a hosszú távú tervezés puszta ténye is jó érzésekkel fog eltölteni, amikor kitűzöd a célokat, és eldöntöd, hogyan fogod elérni őket.
Mindig van megoldás
A nehéz idők nem csak veszteséget jelentenek, mert azok akik keresik a megoldásokat, csak még eltökéltebbek lesznek, és ebből olyan eredmények is születnek, amelyek egyébként nem jöttek volna létre. Akik nem tudnak alkalmazkodni, a dinók pusztulnak, de vannak, akiknek ez egy lehetőség a térnyerésre. Nézd meg például a Facebookot: a válság évei alatt erősödött, mert olyan új megoldásokat hozott a webre, amik azelőt elképzelhetetlenek voltak: nagyon pontos targetálás, személyes bizalomra épülő kapcsolat- és üzlet építés…
Te használod? (Biztos vagy benne?){jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!