Januárban tényleg kevesebbet költenek az emberek, mint decemberben, de költenek. Ha nem Nálad, hivatkozhatsz a statisztikára — ez a kényelmesebb megoldás —, de mi lenne, ha inkább csinálnál valamit?
Pédlául megteheted, hogy a karácsonyi forgalmad igyekszel minél jobban feltornászni, hogy abból átvészeld az újév első heteit. Ha most ránézel a számokra, és azt látod, hogy ez simán menni fog, találkozunk januárban!
Nem ennyire rózsás a helyzet?
Akkor azt javaslom, legalább fontold meg a lehetőséget: gondolj arra, hogy a többiek épp csak ébredeznek majd, amikor Neked már javában dübörög a kampányod!
Van még egy érv, ami a felkészülés mellett szól, nevezetesen, hogy az ünnepek alatt lesz szabadidőd ezzel foglalkozni — ami elég sokat nyom a latban, ha arra gondolsz, hogy többnyire az időhiány miatt nem foglalkozol eleget a vállalkozásod marketingjével.
A másik okot, vagyis a finanszírozás problémáját kezelem én, itt és most:
Ha most megrendeled a kampányt az ár egyharnadát elengedem, további egyharmadát pedig ráérsz januárban kifizetni!
Hogy hangzik?
Hívj fel, hogy egyeztessük az újévi kampányod lépéseit, és ha a héten kifizeted az egyharmadát, már indulunk is!
06 70 60 33 83 0
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!