Ha Te is elhúztál, és ennek ellenére olvasod ezeket a sorokat, igazán nagyra értékelem a figyelmed — de ha mégsem, már nem mondhatod, hogy „mindenki szabadságon van”, látod, én is itt vagyok még… És próbállak meggyőzni róla, hogy ne gyárts igazolásokat arra, miért nincs vevőd: Ha már úgy döntöttél, hogy egyelőre nem húzol el, inkább gyárts megoldásokat a problémára!
Itt van mindjárt egy klasszikus ötlet: „Annyi kedvezményt kapsz, ahány fok van!” Ezzel a módszerrel garantáltan a legmelegebb napokra vonzod a legtöbb vevőt, csak hogy érezd…
Még ennél jobb ötletek is akadnak bőven, csak hadd kérdezzem meg:
MINDENT TUDSZ arról, hogyan hozd ki a legtöbbet a cégedből?
MINDEN LEHETŐSÉGET MEGVIZSGÁLTÁL, ami több vevőhöz juttat?
MINDENT MEGTETTÉL azért, hogy télen-nyáron elég vevőd legyen?
Ha bármelyik kérdésre igen a válasz, újra biztosítanom kell Téged a nagyrabecsülésemről (még ha bújkál is bennem némi gyanakvás), de bármelyikre nemet vagy kénytelen mondani, akkor jobb, ha szembenézel azzal az egyszerű ténnyel, hogy Te vagy a felelős az uborkaszezonodért, nem a meleg…
Mi lenne, ha most dolgoznánk egy kicsit ezen?
Én itt vagyok!
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!