A referencia marketing mindig is létezett, csak most egy kicsit felértékelődött, mert túl sok a reklám és túl kevés a pénz a vásárlásra – vagyis nagyobb az óvatosság, ezért fontosabb a bizalom!
Amíg nem volt ennyi média, ennyi kommunikációs csatorna, az emberek azok véleménye alapján döntöttek a vásárlásban, akikben megbíztak. Most, hogy folyamatos reklám túladagolásban szenvedünk, újra egymás véleményébe kapaszkodva határozzuk el magunkat.
Ez jó néhány hagyományos kommunikációs forma végét jelentheti, és az újabbak, pl. az internet megoldások újragondolását is. Ezen a területen óriási lehetőségeket tartogatnak pl. a közösségi oldalak (Facebook, Twitter. stb.) ahol soha nem látott sebességgel működik a „riadólánc”.
Vagyis a régi jó kapcsolatok a neten gyűrűznek tovább, de ehhez a hagyományos marketing kommunikációnk némi renoválásra szorul: Nagyon tömören, és nagyon őszintén: semmi kamu!
Igaz lehet, hogy a referencia marketing egyik legfontosabb eszköze a toll. Mindig legyen nálad, hogy amikor dicsérik a munkád, maradjon nyoma! Innen folytatom…
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!