Ha nem váltasz, pokollá válhat az életed, ha igen, a mennybe juthatsz — és most nem a tízparancsolatról lesz szó, hanem az Új Marketingről: Nagyjából ekkora a különbség a régi marketinghez képest, amely elvenni próbál (figyelmet, pénzt), szemben az Új Marketinggel, ami adni próbál, az első pillanattól kezdve. Annak, akit érdekel!
Téged érdekel, hogyan juttatod el most a híred 10e vagy akár 20e olyan embernek, akit tényleg érdekel, amit csinálsz?
Az utóbbi évek nehézségei kicsit átrendezték a piacot, és a váltásra képtelenek kidőltek a sorból, akik viszont maradtak — ahogy Te is — kevesebb versenytárssal kell megosszák a piacukat. A helyzet ettől most még nem lett sokkal könnyebb, de a fennmaradásod továbbra is azon múlik, mennyire vagy jó abban amit csinálsz, de még inkább abban, mennyire vagy jó abban, hogy eladd, amit csinálsz.
Nem azok gazdagodnak igazán, akik csinálnak valamit — hanem azok, akik eladják!
(Csak két péda erre: A McDonald’s ból nem Mr. McDonald gazdagodott meg, hanem azok, aki megvették tőle és franchise-t csináltak belőle. A repülőgépeket feltaláló Wright fivérek szinte nyomorban haltak meg, a Boeing pedig óriásvállalattá nőtt… Nálad mi a helyzet?)
Ezért nyilván minden adódó lehetőséget megragadsz, hogy minél szélesebb körben megismertesd a céged. Biztos ezt akarod? Akkor pár millió forintért kezdj el reklámozni valanmelyik nagyobb kereskedelmi csatornán, és nagyon sok emberhez el fogsz jutni. Ha ezt folyamatosan csinálod, akár még ott is maradsz a fejükben, de ez már pár milliós nagyságrenden is messze túlmutat.
Ne bándd, ha erre nincs pénzed, mert ez olyan, mint ha szőnyegbombázásra adnál parancsot ott, ahol egy jó mesterlövész is elég lenne! Neked bőven elég, ha azokhoz eljutsz, akik őszintén érdeklődnek irántad.
Most tegyük fel, hogy nagyon pontos célzással eljutottál ezekhez az emberekhez, de ármennyire is nyitotak Rád, éppen nincs szükségük arra, amit ajánlasz nekik. Hány olyan ember fordult már meg Nálad, aki nyilvánvalóan érdeklődött, különben nem jött volna, de azóta se láttad?
Ezen a ponton tehát két kérdés van:
1. Hogyan jutok el a legegyszerűbben azokhoz, akiknek tényleg fontos, amit csinálok?
2. Hogyan maradok meg a közelükben, hogy amikor épp kell, engem válasszanak?
Ha elég fontosak Neked ezek a kérdések, holnap 6-kor legyél a gép előtt és jelentkezz be erre a webináriumra!
http://erdekel.hu/page.php?pa=897790a8-f291-2603-e11d-51cacf9d8c41&sr=3auC4i
Nagyon nagyot fog szólni, ne hagyd ki!!
Ha pedig túl kiváncsi vagy, hogy kivárd, hívj fel!
06 70 60 33 83 0
{jcomments off}
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!