A nők hátsója marketing szemmel

Ez ám a reklámfelület!Érdemes a Facebook-on időzni… Ezt a napokban találtam: „Megfigyelték, hogy a férfiak például leggyakrabban a másik nem hátsóját nézik meg, amelyből arra a következtetésre jutottak, hogy jó reklámüzeneteket lehetne itt elhelyezni….”

„…Kiderült, hogy egy átlagos fogyasztó naponta nagyjából ezer-kétezer hirdetéssel találkozik, amelyből az outdoor (kültéri) üzenetek száma körülbelül 290, a direkt marketinghez tartozóké hetven. Ebből átlagosan 113 üzenetet vettek észre a fogyasztók (ennyin tartották szemüket legalább egy másodpercig), míg az összes direkt marketing hirdetést észlelték. Kérdés, hogy ebből mennyi a releváns. Elgondolkodtató, hogy a kutatók szerint a nap végén mindössze kettő-négy üzenetre emlékszünk.” (Forrás:www.mfor.hu)

Azonnal hozzá kellett szólnom (természetesen), de a dolog azóta sem hagy nyugodni — ami férfitársaim számára már a képre tekintve érthető lehet. Viszont most éppen őket kérem arra, hogy próbáljanak meg az árnyékukon velem együtt túllépni, és nézzünk rá az adatokra még egyszer:

1000-2000 üzenetből 2-4 marad a nap végére, és arról nem szól az idézet, hogyan változik ez az arány másnapra vagy harmadnapra, amikor a fogyasztó fogyaszt valamit a kapott üzenetek hatására vagy azoktól függetlenül…

Egy korábbi bejegyzésemben a referencia marketing  kapcsán már érintettem ezt a témát, most még

3 adat, amit használni tudsz,
hogy ezt az áldatlan helyzetet kezeld:

  1. Minél pontosabban határozd meg magad: Miben vagy a legjobb, miben vagy különleges? Miben tudsz a legtöbbet segíteni?
  2. Ne csak a kommunikációd kiindulópontját, hanem a végpontját is határozd meg: Ha mindenkinek árulsz, senkinek sem fogsz eladni! Nézd meg, kik az ideális vevőid, kik azok, akik számára ideális a megoldásod, és szólítsd meg azokat, pl. „Kedves Piros Traktorosok!” (feltéve, ha Nálad kapható a legjobb és legolcsóbb piros traktorfesték…), és traktorosokkal tudsz a legjobban üzletelni.
  3. Az új eladások fontosak, de manapság az is eredmény, ha a régi vevőid megtartod, ezért törődj velük! Ha megkéred őket, ajánlanak Téged, és új vevőt is hoznak….

Ez a három dolog biztosan segít abban, hogy az üzeneted meghallják, és a válaszuk se maradjon el. A fontos, hogy üzenj, folyamatosan kommunikálj, érd el. hogy a kommunikációd minél előbb és minél gyakrabban kétirányúvá váljon!

Sok sikert hozzá!

Na...? Ehhez mit szólsz? (Senki más nem csinálja, az biztos!)
Ez nagyon érdekel!...
Online marketing szolgáltatásaink mellé most ingyenesen megkaphatsz egy, az emberi elme működését bemutató videokurzust időben kötetlenül!
A tíz, egyenként nagyjából 5 perces videót Messengeren keresztül mutatjuk be, és minden video megnézése után egyéni konzultáció segíti a teljes megértést és az alkalmazást!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.