Hogy akarsz egy ilyen piacon új vevőket szerezni?

{jcomments off}kupon A mai világban az emberek ott spórolnak, ahol tudnak, és a kelleténél is jobban figyelik, hogy mire költik a pénzüket: Egy friss felmérés szerint a vásárlási hajlandóság világ-ranglistáján Magyarország az 56.

Rosszabb, mint a fociban!

 

 

Hogy akarsz egy ilyen piacon új vevőket szerezni?

Az árverseny önmagában sosem volt jó megoldás, mert ha túl olcsó vagy, éhen halsz!
És az sem fog vígasztalni, hogy a konkurenciád is belepusztult.
….De a vevők semmi mást nem akarnak, csak az alacsonyabbbnál is alacsonyabb árakat!

Mi a megoldás?

Ha elég sokan vásárolnak olcsóbban, igaz?
Hát jó: csináljunk egy óriási hírverést, szerezzünk új vevőket, mert ha csak a régi vevőknek árulunk olcsóbban, akik amúgy is vásárolnának, azzal nem vagyunk kisegítve.

Mennyibe kerül egy ilyen hírverés?
Sokba! És nem ez a fő probléma, hanem az, hogy nincs az az TV-, újság- vagy óriásplakát kampány, ami garantálja, hogy ezt a pénzt visszahozza, és akár még hasznod is lesz belőle.

 

Neked sincs pénzed kísérletezni!
De ki garantálja, hogy nem buksz a reklámköltségeiden?

Senki!
OK: Mit szólnál egy olyan marketing megoldáshoz, amiért csak akkor kell fizetned, ha garantáltan bevételt hozott? Egy ilyen megoldás a közösségi vásárlás, ami arról szól, hogy ha már olcsón vásárolnak Tőled, legalább tömegesen csinálják. Az ennek a megszervezésével foglalkozó cégek 2011-ben 3 és fél millliárd forint forgalmat csináltak Magyarországon.

 

kupon1

 


Talán Neked is rá kell nézned erre a dologra, nem gondolod? 

 

Öt ok arra, miért olyan jó Nekünk a kuponozás

1. Csak azért a forgalomért kell reklámköltséget fizetni, amit a reklám hozott. Ez tervezhetőbb…

A nagy kérdés, mely szerint „A reklámköltségek 90%-a kidobott pénz – igen, de melyik 90%?” ezzel meg van oldva:
A kedvezménnyel fizeted meg a reklámot, de csak azt a reklámot, ami már bevételt hozott. Minden anyagi kockázat a kupon cégé, minden hirdetés elkészítési és fenntartási költsége őt terheli.

Ha nem hirdeti meg elég jól a kuponjaid, ő veszít, nem Te.

 

2. Potenciális vevők százezreit el tudod érni az ajánlatoddal — de olyanokat ám, akik tényleg akarnak vásárolni!

Ezeket a hirdetéseket nem unják, hanem árgus szemekkel böngészik! Nem a filmek szünetében játszák őket, amikor a potenciális vevő kimegy sörért, hanem olyan weboldalakra kerülnek, ahol havi szinten több százezren válogatnak, mert ezért jöttek. 

Érzed a különbséget?

 

3. Mennyibe kerül félmillió ember elérése?

Havi szinten százezrek látják a kupon ajánlatod különböző weboldalakon. Százezer szám mennek ki a hírlevelek, és százezer szám jelennek meg Facebook oldalakon a kupon ajánlatok. Ennyi embert hagyományos módon elérni még a legolcsóbb szórólapos megoldással is milliókba kerülne,tehát pusztán a megjelenéssel is jól jársz: akkor is találkoznak Veled a vevőjelöltjeid, ha nem épp Rád esik a választásuk – egyelőre… 

De amíg nem jönnek be az üzletedbe a kuponjukkal, addig — tudod: — Neked ez egy filléredbe sem kerül! 

 

4. Az első vásárláson még nem nyersz, de minden kupon beváltásával van egy új vevőd, akiből törzsvásárló lehet!

Ha ügyesen határozod meg a kedvezmény mértékét és azt a terméket vagy szolgáltatást, amire kedvezményt adsz, akkor olyan közönség fogja igénybe venni, aki – ha meggyőződött róla, hogy a szolgáltatásod, terméked jó neki – vissza fog jönni.  
Már az első vásárlásnál is sokkal jobban jársz, mint hinnéd (kiszámolom Neked, ha akarod), különösen, ha olyasmit is vesznek, amire nem kapnak kedvezményt.

De mindenképp csökkenti a terheid, ha pl. a szállodádat üresen is világítani meg fűteni kell, igaz? 

 

5. Ha jól választasz partnert a kuponozáshoz, segítséget is kapsz a vevők megtartásához

Egy tapasztalt, felelős üzleti partner nem csak egyszer akar Veled üzletet kötni, ezért alapvető érdeke, hogy olyan üzletet kössön, amivel mindenki jól jár.
Járjon jól a vevő azzal, hogy jó szolgáltatást kap, Te pedig nem csak azzal, hogy törzsvásárló jelöltek tömegei érkeznek Hozzád, hanem leginkább azzal, hogy  legalább 10%-uk Nálad is marad.
Ez egy összetett probléma, de némi tapasztalattal és a megfelelő hozzáállással (amit sajnos nem minden piaci szereplő mondhat a magáénak) egy jó kupon cég valójában ezt viszi végig, erre való — nem pedig arra, hogy féláron szakadj meg a munkában!

 

kupon2

 

 

Ami engem illet, szívesen átsegítelek a buktatókon, és gondoskodom róla, hogy a kampányodba a lehető legjobban illeszkedjen ez az új összetevő — amit a helyedben én nem hagynék ki!

Na...? Ehhez mit szólsz? (Senki más nem csinálja, az biztos!)
Ez nagyon érdekel!...
Online marketing szolgáltatásaink mellé most ingyenesen megkaphatsz egy, az emberi elme működését bemutató videokurzust időben kötetlenül!
A tíz, egyenként nagyjából 5 perces videót Messengeren keresztül mutatjuk be, és minden video megnézése után egyéni konzultáció segíti a teljes megértést és az alkalmazást!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.