Mindig okoz egy kis fejtörést, hogy mit mondjak és hogyan. Fontos, hogy meghallják, és nem csak nekem, nekik is. Mivel a napokban többen is hírleveleztek erről, úgy tűnik másokat is foglalkoztat ez a dolog. Téged? Érdekel, hogy meghallanak-e a lehetséges vevőid?
Szóval nem ártana…
Öt lépés, ami már többször működött, próbáld ki Te is!
- Vond magadra a figyelmet!
Majdnem mindegy, hogyan csinálod, de ha nem csinálod meg, a következő 4 lépésben már hiába vagy ügyes… - Mutass előnyt!
Ezt úgy tudod a legjobban megcsinálni, ha már rég felvetted a leendő vevőd nézőpontját, és a problémája megoldásáról beszélsz neki. - Bizonyíts!
A vevő jelöltednek biztosnak kell lennie abban, hogy ezt Tőled és csakis Tőled kaphatja meg úgy, ahogy neki szüksége van rá. - Vedd rá, hogy ragadja meg!
Ez a pont nagyon hasonlít az elsőre abban, hogyha nem vagy benne eredményes, a többi négy hiábavaló. - Adj utasítást!
Ez különösen az online marketing esetében nagyon igaz: ha nem mondasz neki semmit, nem csinál semmit. Mit vársz tőle pontosan?
Ha kipróbáltad, érdekelne az eredmény, ha további részletekre vagy kíváncsi, én itt vagyok…
Sok sikert!