Mit csinálj, hogy meghallja?

Mit mondj, hogy meghallja?  Mindig okoz egy kis fejtörést, hogy mit mondjak és hogyan. Fontos, hogy meghallják, és nem csak nekem, nekik is. Mivel a napokban többen is hírleveleztek erről, úgy tűnik másokat is foglalkoztat ez a dolog. Téged? Érdekel, hogy meghallanak-e a lehetséges vevőid?

Szóval nem ártana…

Öt lépés, ami már többször működött, próbáld ki Te is!

  1. Vond magadra a figyelmet!
    Majdnem mindegy, hogyan csinálod, de ha nem csinálod meg, a következő 4 lépésben már hiába vagy ügyes…
  2. Mutass előnyt!
    Ezt úgy tudod a legjobban megcsinálni, ha már rég felvetted a leendő vevőd nézőpontját, és a problémája megoldásáról beszélsz neki.
  3. Bizonyíts!
    A vevő jelöltednek biztosnak kell lennie abban, hogy ezt Tőled és csakis Tőled kaphatja meg úgy, ahogy neki szüksége van rá.
  4. Vedd rá, hogy ragadja meg!
    Ez a pont nagyon hasonlít az elsőre abban, hogyha nem vagy benne eredményes, a többi négy hiábavaló.
  5. Adj utasítást!
    Ez különösen az online marketing esetében nagyon igaz: ha nem mondasz neki semmit, nem csinál semmit. Mit vársz tőle pontosan?

Ha kipróbáltad, érdekelne az eredmény, ha további részletekre vagy kíváncsi, én itt vagyok…

Sok sikert!

Na...? Ehhez mit szólsz? (Senki más nem csinálja, az biztos!)
Ez nagyon érdekel!...
Online marketing szolgáltatásaink mellé most ingyenesen megkaphatsz egy, az emberi elme működését bemutató videokurzust időben kötetlenül!
A tíz, egyenként nagyjából 5 perces videót Messengeren keresztül mutatjuk be, és minden video megnézése után egyéni konzultáció segíti a teljes megértést és az alkalmazást!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.