Referencia marketing

referencia marketing A referencia marketing mindig is létezett, csak most egy kicsit felértékelődött, mert túl sok a reklám és túl kevés a pénz a vásárlásra – vagyis nagyobb az óvatosság, ezért fontosabb a bizalom!

Amíg nem volt ennyi média, ennyi kommunikációs csatorna, az emberek azok véleménye alapján döntöttek a vásárlásban, akikben megbíztak. Most, hogy folyamatos reklám túladagolásban szenvedünk, újra egymás véleményébe kapaszkodva határozzuk el magunkat.

Ez jó néhány hagyományos kommunikációs forma végét jelentheti, és az újabbak, pl. az internet megoldások újragondolását is. Ezen a területen óriási lehetőségeket tartogatnak pl. a közösségi oldalak (Facebook, Twitter. stb.) ahol soha nem látott sebességgel működik a „riadólánc”.

Vagyis a régi jó kapcsolatok a neten gyűrűznek tovább, de ehhez a hagyományos marketing kommunikációnk némi renoválásra szorul: Nagyon tömören, és nagyon őszintén: semmi kamu!

Igaz lehet, hogy a referencia marketing egyik legfontosabb eszköze a toll. Mindig legyen nálad, hogy amikor dicsérik a munkád, maradjon nyoma! Innen folytatom…

 

Na...? Ehhez mit szólsz? (Senki más nem csinálja, az biztos!)
Ez nagyon érdekel!...
Online marketing szolgáltatásaink mellé most ingyenesen megkaphatsz egy, az emberi elme működését bemutató videokurzust időben kötetlenül!
A tíz, egyenként nagyjából 5 perces videót Messengeren keresztül mutatjuk be, és minden video megnézése után egyéni konzultáció segíti a teljes megértést és az alkalmazást!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.