Ha csak a pénzért csinálod, ne olvass tovább…

Nem megy úgy az üzlet, ahogy kéne?
Változtatnod kéne valamin, de nem tudod, hogy min?

Ha most reklámötleteket adnék – természetesen ingyen – az nagyjából annyit érne, mint amikor pénzt adsz a hajléktalannak: csak ideig-óráig enyhítené a problémát.

Miért?

A hajléktalannak nem az a problémája, hogy nincs pénze, hanem az, hogy képtelen pénzt keresni. Ha tényleg segíteni akarsz neki, találj a számára olyan munkát, amit hajlandó és képes végezni.

Ugyanez igaz a vevőszerzési módszereidre is: Ha megtalálod az igazi problémát, és ezzel meg tudod ragadni a potenciális vevőid érdeklődését, akkor a reklámötleteid is működni kezdenek – akár a segítségem nélkül is.

Tudsz valamit, amit más nem?
Van valamid, ami egy kicsit jobbá tudja tenni az életet?
Ha mindenki más tudná vagy rendelkezne vele, akkor jobb lenne a világ?

Akkor ez a tudásod felelősséggel jár!

Kötelességed minél több emberhez eljuttatni, kötelességed segíteni vele!
És ez az a pont, ahol elég sok minden megváltozik, ha innen kezdesz ránézni az üzletedre. Különösen, ha eddig nem tetted meg, és ez egy teljesen új nézőpont a számodra!

De hogyan tudod ezt az új nézőpontot az üzleti kommunikációdban használni?
Nagyon egyszerű:

Ne eladj, hanem segíts!

Ha mondjuk van egy technológiád, kezelésed, bármid az emberek hallásának a megjavítására, akkor felelős vagy minden egyes olyan ember hallásáért, akinek a segítségeddel rendbe lehet hozni a hallását.

Kezdd el érezni ezt a felelősséget, és abban a pillanatban érezni fogod az indíttatást is, hogy segíts – ne pedig eladj!

Az emberek is meg fogják érezni, hogy segíteni akarsz nekik, nem pedig a pénzüket akarod.

Ez elég nagy különbség, nem?

Szőnyi János

Tetszik a téma?
Ha szeretnél többet megtudni, jelentkezz be ingyenes online videokurzusunkra!

Na...? Ehhez mit szólsz? (Senki más nem csinálja, az biztos!)
Ez nagyon érdekel!...
Online marketing szolgáltatásaink mellé most ingyenesen megkaphatsz egy, az emberi elme működését bemutató videokurzust időben kötetlenül!
A tíz, egyenként nagyjából 5 perces videót Messengeren keresztül mutatjuk be, és minden video megnézése után egyéni konzultáció segíti a teljes megértést és az alkalmazást!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.