Mi tud az AI, és mit nem? Mit nyújtok én?

Mostanában egyre többet hallasz arról, hogy a mesterséges intelligencia már weboldalakat generál, logókat tervez, szövegeket ír, kampányötleteket ad – olyan gyorsan és olyan jól, hogy felmerül a kérdés: mi szükség van itt még marketingesre?

A kérdés jogos.

Ha jobban megnézzük, a válasz nemcsak megnyugtató, de kifejezetten inspiráló lesz! Látni fogod, mit kapsz az AI-tól – és mit kapsz tőlem, ha velem dolgozol. És ezzel még távolról sincs vége: Mi van akkor, ha együtt dolgozunk Neked?

Ez érdekel!

Mit tud az AI?

A mesterséges intelligenciának olyan képességei vannak, amelyek még pár évvel ezelőtt is elképzelhetetlennek tűntek:

  • Szöveget ír
  • Képi és logó ötleteket ad
  • Piaci trendeket mutat meg
  • Célközönséget, kampányidőzítést javasol
  • Mindezt nagyon gyorsan

Ezek a képességek roppant hasznosak – én magam is napi szinten dolgozom olyan eszközökkel, mint a ChatGPT, a Copilot vagy a Canva. (Ehhez a bejegyzéshez is a ChatGPT segítségével készítettem el a grafikát. Köszönet érte, szép munka!) De pontosan ezért tudom azt is, hogy hol húzódik meg az AI képességeinek határa – és hol kezdődik az, amit egy tapasztalt, empatikus, élő emberi lény tud nyújtani.

Mit nem tud az AI?

Ahhoz, hogy felelős döntéseket hozz, nem elég adatokat kielemezni, de a jelen helyzetre kell alkalmazni. Azonban az AI nem élő ember, ezért:

  • Nem képes valódi megfigyelésre. Nem érzékeli a jelen helyzetet. Az adatai mások megfigyelésein, a következtetései pedig ezek pontosságán alapulnak. Amit „lát”, az a múlt: Korábbi adatok, minták, amelyek érvényessége a jelenben mindig kérdéses, mert a jelen mindig más, mint a múlt. A Te helyzeted pedig különösen speciális! (Ugye-ugye…)
  • Nem ismeri a személyes utad. A te vállalkozásod, a céljaid, az értékeid teljesen egyediek, már csak azért is, mert a jelen mindig más, mint a múlt. Az AI általános válaszokat ad, mert nem képes pontosan adaptálni őket a helyzetedre. Ehhez fel kéne vennie a személyes nézőpontodat, és rendelkezni kellene minden személyes tapasztalatoddal, ahogy az összes jövőbeli céloddal is.
  • Nem tud dönteni. Logikailag megalapozott megoldási lehetőségeket kínál fel, de nem vállalhatja a következményeket. Egy döntés viszont mindig felelősséggel jár, amit csak élő ember tud vállalni. Ehhez képest például a Copilot minden válasza végén az a rendszerszintű üzenet áll, hogy “Lehet, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.”

..És mit nyújtok én?

Az én munkám középpontjában Te állsz. Személyesen.
Az AI lehet az asszisztensem – de Te vagy a főszereplő, és én pedig…

Figyelek rád Nemcsak meghallgatlak, de értem, amit mondasz – és azt is, amit nem mondasz. Mert nem csak a szavaid kommunikálnak. Sok más módon átérzem, még hozzá itt, a jelenben.

Látom az egyediséged A te vállalkozásod nem olyan, mint a szomszéd boltja. Ezért személyre szabott megoldásokat javaslok, mert tudom, hogy ha az elmélet mindig ugyanaz is, a megvalósítás mindenkinél más.

Segítek dönteni Kampányok, üzenetek, stratégiák – ezekből akad bőven. Túl sok is. Épp ezért nagy kérdés, hogy melyik működik a te célközönségednél? Ebben nem csak elemzek, de irányt is mutatok.

Vállalom a felelősséget Amikor tanácsot adok, azt nem egy személytelen, színtelen és szagtalan algoritmus nevében teszem. A saját személyes meggyőződésem alapján dolgozom – és vállalom a szakmai felelősséget.

Ez érdekel!

Mert a marketing jövője nem abban áll, hogy az ember helyett gép dolgozik, hanem abban, hogy a gép segíti az embert – mert az ember irányítja a gépet.

Ezért, ha velem dolgozol, számíthatsz arra, hogy:

Használjuk az AI-t ott, ahol gyorsít az adatgyűjtés, a kutatás, az elemzés vagy a megfogalmazás munkáján – legyen az akár képi megfogalmazás is.

Mélyen emberi döntéseket javaslok olyan helyzetekben, ahol érzésekről van szó. És egy vásárlói döntésben elég fontosak az érzések…

Olyan stratégiát alkotunk, amit nem lehet legenerálni, mert az belőled, a Te helyzetedből indul ki, és a Te ügyfeleidhez szól. Megismételhetetlenül.

___

Bízd ránk a marketinged!

Perc alapú elszámolással, és a megbízásod összegétől függően akár
30% kedvezénnnyel,
és a képzésre adott örök garanciával
igyekszünk kímélni az erre szánt költségeid.

(Hogy mennyi az annyi?)
(Érdeklődj!)

(MOST!)

    WEBOLDAL / WEB-SHOP • FACEBOOK / INSTAGRAM • VEVŐSZERZŐ RENDSZEREK

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.